

Kommunen har vid en temporär utstakning markerat vägen kring vårt Måsen. Avtal kommer att tecknas tidigast 2027-2028 och genomförande av vägen är planerad under samma tidsintervall.
Jag anser att detta är ett gott steg för att minimera biltrafiken genom vårt område och samtalar gärna kring frågan. Tag gärna kontakt med mig vid frågor/funderingar.
Hälsningar
Stephan Lund, ordförande
Ett speciellt TACK till Mathias som en utmärkt kontakt med kommunen i frågan.